Wysyłka zamówień

Wysyłka zamówień.

Zamówienia można składać przez cały rok również w dni wolne od pracy. Wszystkie zamówienia realizowane są w dni robocze. 

Produkty można zamawiać za pobraniem z płatnością bezpośrednio u doręczyciela lub z przedpłatą (przelew bankowy na nasze konto) lub za pomocą płatności elektronicznych dostępnych na stronie.

Czas realizacji zamówień to od 1 do 3 dni roboczych. Zamówione przez Państwa produkty mogą być kompletowane i wysyłane z kilku miejsc w Polsce. Każdy klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki przed podpisaniem protokołu odbioru. 

Zwrot kupionych produktów.

Każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni roboczych. Czas ten liczony jest od dnia odebrania przesyłki. Zwrotu można dokonać również w 100 dni dla użytkowników zarejestrowanych, posiadających aktywne konto. 

Aby zwrócić produkty należy pobrać i wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Następnie skompletować paczkę w której znajdować się musi: zwracany produkt w oryginalnym opakowaniu jeśli takie posiadał, prawidłowo wypełniony formularz odstąpienia od umowy jak również paragon lub jeśli dowodem zakupu była faktura VAT  – kopia (ksero) faktury.  

Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Pobierz formularz reklamacji

Tak przygotowaną paczkę wysłać pod adres:

Twojeplony.pl
PPHU „Agroma Sokółka ” Sp. z o.o.
16-100 Sokółka ul. Gesia 7
z dopiskiem ZWROT

Kontakt w sprawie wysyłek i zwrotów uzyskają Państwo pod numerem tel. 512 522 772 lub za pomocą poczty elektronicznej: info@twojeplony.pl