Pomoc / najczęściej zadawane pytania

Każdy klient ma prawo do odstąpienia umowy w terminie 14 dni. W tem celu należy pobrać i wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Spakować produkt wraz z formularzem i paragonem lub ksero faktury. Paczkę zaadresować i wysłać: PPHU „Agroma – Sokółka" Sp z o.o.  16-100 Sokółka ul. Gęsia 7. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY można pobrać w stopce (na dole naszej strony).

Zyskasz rabat na swoje zakupy 2% Podczas składania zamówienia Klient może dokonać rejestracji konta. Personalne konto pozwala na śledzenie historii zamówień oraz  skraca czas wypełniania formularza,  bez konieczności każdorazowego podawania danych osobowych Klienta.

Tak, można odebrać produkt w naszym sklepie, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem telefonu 85 711-51-06. PPHU Agroma – Sokółka 16-100 Sokółka ul. Gęsia 7. Zapraszamy!

godziny pracy sklepu:

PN-PT: 7 – 17,

SB: 8- 14

Przedział cenowy za doręczenia podzielony jest analogicznie do wagi i
wynosi: 13 zł przedpłata, 16 zł pobranie dla paczek do 30 kilogramów.
Zamówienia w przedziale wagowym 30 i więcej kilogramów często pakowane
są w dwa większe kartony po koło 30 kg każdy i wysłane w dwóch paczkach.

Wszystkie Produkty oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Data ważności jest zgodna z terminem przeznaczeniem do użycia.

Każdy produkt jest objęty gwarancją producenta. Jeśli została stwierdzona usterka produktu kupionego w naszym sklepie należy zgłosić ten fakt za pomocą formularza reklamacyjnego. Produkt zapakować i wraz z paragonem lub ksero faktury przesłać pod adres:  PPHU „Agroma – Sokółka" Sp. z o.o. 16-100 ul. Gęsia 7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni do momentu otrzymania produktu z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. FORMULARZ REKLAMACJI można pobrać w stopce (na dole naszej strony).